اوج گیری دوباره اپل، رونمایی از چهار مدل آیفون در ۲۰۲۰

طبق گزارشات به دست آمده از برخی منابع به نظر می رسد کمپانی اپل برای افزایش فروش iPhone در ۲۰۲۰ قصد رونمایی از چهار مدل گوشی موبایل را دارد. یک تحلیلگر معتقد است که سه گوشی با نمایشگر اولد، پشتیبانی از فناوری نسل پنجم شبکه و حداقل دو تای آن ها با فناوری دوربین ToF یا زمان پرواز همراه خواهند بود.

طبق گزارشات به دست آمده از برخی منابع به نظر می رسد کمپانی اپل برای افزایش فروش iPhone در ۲۰۲۰ قصد رونمایی از چهار مدل گوشی موبایل را دارد. یک تحلیلگر معتقد است که سه گوشی با نمایشگر اولد، پشتیبانی از فناوری نسل پنجم شبکه و حداقل دو تای آن ها با فناوری دوربین ToF یا زمان پرواز همراه خواهند بود.

معمولا انتظار داریم اپل گوشی های جدید خود را در ماه سپتامبر، پیش از تعطیلات پایان فصل عرضه کند. اما حالا با این اطلاعات لو رفته میدانیم که سال ۲۰۱۹ تنها شاهد رونمایی از سه مدل دستگاه با چینش متفاوت دوربین ها خواهد بود.

این تحلیلگر همچنین از این راز پرده برداشته است که اپل قصد عرضه یک گوشی اقتصادی با سایز iPhone 8 ، بدون قابلیت 5G و البته با قیمت پایین تر را دارد.

از آن جایی که تیم کوک مدیر عامل اپل از بازار گوشی های بالارده پا پس نمی کشد، سه پرچمدار مورد انتظار که پیشتر در مورد آن ها صحبت کردیم با نمایشگر های اولد در سایزهای ۵٫۴، ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی خواهند بود. همه این به روزرسانی ها برای این است که اپل قصد دارد که اوج گیری مجددی داشته و به میزان فروش مورد انتظار خود برسد. اپل انتظار دارد که ۱۲۰ میلیون آیفون در ۲۰۲۰ به فروش برساند،این تخمین در سال ۲۰۱۹ برابر با ۱۸۰ میلیون آیفون بوده است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این گوشی اقتصادی عاملی برای رشد مورد انتظار این کمپانی پر زرق و برق خواهد بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *